Looks like you're in the US, Canada or Mexico?

Proceed to the UK Ahmad Tea site »

is UK? (1 before if true)
US test3 (showing currently Country Code)

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε ανά πάσα στιγμή. Παρακάτω θα βρείτε μια σειρά από ερωτήσεις που συνήθως λαμβάνουμε από πελάτες.

Εάν η ερώτησή σας δεν έχει απαντηθεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@ahmadtea.gr

Μεταφορικά

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά?

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, χρησιμοποιούμε μια υπηρεσία παρακολούθησης με πλήρη ανιχνευσιμότητα για την πλειοψηφία των παραγγελιών μας. Πιστεύουμε ότι αξίζει να διασφαλιστεί ότι όλα θα φτάσουν με ασφάλεια.

Τρόποι Αποστολής:

Εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τις 16.00 της ίδιας ημέρας.

Κόστος αποστολής: 3 Ευρώ για όλη την Ελλάδα.

Κόστος αποστολής: ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 40€

Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για το τσάι μου! Πόσο καιρό θα περιμένω την παράδοσή του;
Εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της παραγγελίας, για παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί έως τις 16.00 της ίδιας ημέρας.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου;

Μόλις τοποθετήσετε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας βρίσκεται υπό επεξεργασία. Όταν είναι έτοιμη προς αποστολή, θα σας στείλουμε ένα δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ενημερώσουμε ότι το πακέτο σας είναι στο δρόμο του.

Εάν θέλετε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας, μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή για να ελέγξετε τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται.

Επιστροφές & Αλλαγές

Αν αλλάξω γνώμη, μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε στοιχείο αγόρασα ηλεκτρονικά;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία Courier που σας αποστείλαμε το προϊον. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, δεσμεύόμαστε να αποστείλουμε εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα. Σην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η AHMADTEA το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Courier που συνεργάζεται. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω. Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: ΑΤΦΛΥΑ ΕΠΕ ΚΑΡΕΛΑ 29, ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΤΗΛ: 211 011 2151, 210 683 3335

Προϊόν

Λατρεύω τα δείγματα, πώς μπορώ να έχω δωρεάν;
Εάν θέλετε συγκεκριμένα δωρεάν δείγματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με info@ahmadtea.gr.
Με ενδιαφέρουν τα προϊόντα σας για χονδρική, που απευθύνομαι;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@ahmadtea.gr.
Προσπαθώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι προσφοράς αλλά λέει ότι είναι άκυρο. Γιατί;
Για να είναι έγκυρος ένας κωδικός προσφοράς, πρέπει να πληροί τόσο την ημερομηνία όσο και τις απαιτήσεις του προϊόντος. Ελέγξτε ξανά ότι ο κωδικός δεν έχει λήξει και ισχύει για τα προϊόντα του καλαθιού σας. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών στη διεύθυνση info@ahmadtea.gr.

Πληρωμή

Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής μου;
Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα. Η χρέωση της πιστωτικής/Χρεωστικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το εταιρία μας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Μέσω της υπηρεσίας redirection, το κατάστημα μας υποστηρίζει και προστατεύεται απο τις υπηρεσίες πιστοποίησης κατόχων κάρτας "Verified by Visa" (για συναλλαγές με κάρτα Visa) και "Mastercard Secure Code" (για συναλλαγές με κάρτες Mastercard και Maestro). Γενικές πληροφορίες για τις υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα URL των οργανισμών VISA kai Mastercard αντίστοιχα: Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail. Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας. 2. Αντικαταβολή Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. (με κόστος αντικαταβολής 2 Ευρώ) 3. Τραπεζική κατάθεση Μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον παρακάτω λογαριασμό: ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ EUROBANK 0026.0352.34.0200191921 IBAN:GR51 0260 3520 0003 4020 0191921 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΕΠΕ 4. Πληρωμή στο κατάστημα. Με πληρωμή τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα μας. Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης. Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό προσφοράς κατά την παραγγελία;
Εισαγάγετε τον κωδικό στο παρεχόμενο πλαίσιο κατά την ολοκλήρωση του ελέγχου. Η έκπτωση θα εφαρμοστεί απευθείας στην τελική απόδειξη. Επιτρέπεται μόνο ένας κωδικός έκπτωσης ανά μεμονωμένη παραγγελία.
Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου
Αυτό πρέπει να είναι πολύ απογοητευτικό. ας το επιλύσουμε αμέσως. Ακολουθούν μερικές πιθανές λύσεις: 1) Βεβαιωθείτε ότι πληκτρολογείτε σωστά, το email και τον κωδικό πρόσβασης που έχετε καταχωρίσει στο λογαριασμό. 2) Αποφύγετε την αντιγραφή και επικόλληση του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του κωδικού πρόσβασης στα πλαίσια προτροπής. Μερικές φορές αυτό προσθέτει ένα επιπλέον αόρατο "χώρο" που προκαλεί το σύστημα να απορρίψει τον κωδικό πρόσβασης. Εάν δεν μπορείτε να θυμάστε τον κωδικό πρόσβασής σας, επιλέξτε "ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ" στη σελίδα εισόδου. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί στον εγγεγραμμένο λογαριασμό σας, καλώντας σας να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@ahmadteausa.gr και θα διερευνήσουμε.

Η εταιρία μας

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 011 2151, 210 683 3335. Είμαστε διαθέσιμοι από 9 π.μ. - 4 μ.μ. Μπορείτε επίσης να μας στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@ahmadtea.gr.
Πώς μπορώ να εγγραφώ στο ενημερωτικό δελτίο της Ahmad Tea;
Είμαστε τόσο χαρούμενοι που αποφασίσατε να γίνετε μέλος. Το ηλεκτρονικό μας ενημερωτικό δελτίο περιλαμβάνει τις τελευταίες ενημερώσεις σε όλη την γκάμα Ahmad Tea, αποκλειστικές συνταγές και πολλά άλλα. Για να λάβετε τις τελευταίες ενημερώσεις από το τσάι Ahmad, μεταβείτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο παρεχόμενο πλαίσιο. Επιλέξτε "λάβετε ενημερώσεις" και θα δείτε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης ότι η υποβολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ήταν επιτυχής.
Πώς μπορώ να καταργήσω την εγγραφή από το ενημερωτικό δελτίο της Ahmad Tea;
Για να καταργήσετε την εγγραφή σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Διαγραφή" στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου.

Έχετε κάποια ερώτηση?

Εάν σας ενδιαφέρει να έρθετε σε επαφή με το Ahmad Tea, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα:
211 011 2151, 210 683 3335, Δευτέρα εως Παρασκευή, 9:00 ΠΜ - 16:00 ΜΜ
ή στείλτε μας email οποιαδήποτε στιγμή στο info@ahmadtea.gr