Looks like you're in the US, Canada or Mexico?

Proceed to the UK Ahmad Tea site »

is UK? (1 before if true)
US test3 (showing currently Country Code)

Ιδανικό για το μυαλό και το σώμα

Το τσάι είναι μια απολαυστική και αναζωογονητική ρουτίνα για εκατοντάδες ανθρώπους καθημερινά, ενώ παράλληλα μελέτες έχουν δείξει ότι αυτή η συνήθεια μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Το τσάι μας είναι προσεκτικά επιλεγμένο και δοκιμασμένο, προσφέροντας εξαιρετική γεύση και πολλά οφέλη σε κάθε γουλιά.

Γιατί να πιείτε τσάι;

Ενυδάτωση

Υπάρχει η πεποίθηση ότι τα ποτά που περιέχουν καφεΐνη, όπως το τσάι, έχουν διουρητικές ιδιότητες και συνεπώς έχουν επιπτώσεις στην ενυδάτωση του οργανισμού ενισχύοντας την αφυδάτωση του ατόμου. Η κατανάλωση τσαγιού δεν επιφέρει διούρηση εκτός και αν η ποσότητα που καταναλώνεται κάθε φορά περιέχει περισσότερο από 300mg καφεΐνης. Αυτό αντιστοιχεί σε 6-7 κούπες τσαγιού. Παρ’ όλα αυτά, μια κούπα τσάι είναι κατά 99% νερό, οπότε μπορεί να υπολογιστεί στις καθημερινές απαιτήσεις υγρών του οργανισμού μας.
Hydration

Διατροφική αξία

“Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο τσάι», έχει πει η εκπρόσωπος της Αμερικάνικης Διαβητολογικής Εταιρείας Katherine Tallmadge, MA, RD, LD. Αν δεν προσθέσουμε γάλα ή/και ζάχαρη το τσάι δεν περιέχει καθόλου θερμίδες, ενώ με την προσθήκη ημιάπαχου γάλακτος προστίθενται περίπου 13 θερμίδες ανά κούπα, κάνοντας έτσι το τσάι την πιο υγιεινή επιλογή ανάμεσα σε άλλα αναψυκτικά και ροφήματα. Επίσης, το τσάι είναι γνωστή πηγή φθορίου, καλίου, μαγγανίου και βιταμίνης Β2.
Nutritional Value

Αντιοξειδωτικά

Είναι ευρέως γνωστό ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι καλές πηγές αντιοξειδωτικών, αλλά πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι και το τσάι είναι πολύτιμη πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών μέσα στο σώμα. Η μεγαλύτερη ομάδα αντιοξειδωτικών του τσαγιού είναι τα φλαβονοειδή τα οποία πέπτονται, απορροφούνται και μεταβολίζονται από τον οργανισμό. Το πράσινο τσάι περιέχει πολλά από τα απλά φλαβονοειδή που ονομάζονται κατεχίνες, ενώ παράλληλα η οξείδωση που υπόκεινται τα φύλλα για τη δημιουργία του μαύρου τσαγιού μετατρέπει αυτά τα απλά φλαβονοειδή σε πιο πολύπλοκες ποικιλίες, που ονομάζονται θεαφλαβίνες κ.α. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά στο τσάι, και ειδικά στο πράσινο, μπορεί να επηρεάζουν την ανάπτυξη διαφόρων ειδών καρκίνων, όπως της ουροδόχου κύστης, του μαστού, των πνευμόνων, του στομάχου, του πάγκρεας κ.α.. Επίσης, προλαμβάνουν την απόφραξη των αρτηριών, βοηθούν στην καύση του λίπους, μειώνουν την πίεση του εγκεφάλου και περιορίζουν την εμφάνιση νευρολογικών διαταραχών όπως το Αλτσχάιμερ και η νόσος Πάρκινσον. Τέλος, μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού και βελτιώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης.
Antioxidants

Decreases Cognitive Impairment

In 2010 researchers studying dementia, cognitive decline and Alzheimer’s disease found that people who consumed tea had significantly less cognitive decline than non-tea drinkers. Study participants who drank tea 5-10 times/year, 1-3 times/month, 1-4 times/week, and 5+ times/week had average annual rates of decline 17%, 32%, 37%, and 26% lower, respectively, than non-tea drinkers. Coffee consumption did not show any effect except at the very highest level of consumption, where it was associated with significantly decreased decline of 20 percent. The study used data on more than 4,800 men and women aged 65 and older from the Cardiovascular Health Study to examine change in cognitive function over time. Study participants were followed for up to 14 years for naturally-occurring cognitive decline.
Decreases Cognitive Impairment

Απώλεια Βάρους

Το τσάι, ιδιαίτερα το πράσινο, συνδέθηκε πρόσφατα με την απώλεια βάρους στους ενήλικες. Αυτή η σύνδεση προέκυψε με βάση ότι το τσάι θεωρείται ότι έχει θετική επίδραση στο μεταβολισμό και ως εκ τούτου αποδεικνύεται ευεργετικό για την απώλεια βάρους ως μέρος ενός προγράμματος απώλειας βάρους. Υπάρχει επίσης μια θεωρία ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να αυξήσει την αντοχή στην άσκηση βελτιώνοντας το μεταβολισμό του λίπους.
Weight Loss

Ενυδάτωση

Ενυδάτωση

Υπάρχει η πεποίθηση ότι τα ποτά που περιέχουν καφεΐνη, όπως το τσάι, έχουν διουρητικές ιδιότητες και συνεπώς έχουν επιπτώσεις στην ενυδάτωση του οργανισμού ενισχύοντας την αφυδάτωση του ατόμου. Η κατανάλωση τσαγιού δεν επιφέρει διούρηση εκτός και αν η ποσότητα που καταναλώνεται κάθε φορά περιέχει περισσότερο από 300mg καφεΐνης. Αυτό αντιστοιχεί σε 6-7 κούπες τσαγιού. Παρ’ όλα αυτά, μια κούπα τσάι είναι κατά 99% νερό, οπότε μπορεί να υπολογιστεί στις καθημερινές απαιτήσεις υγρών του οργανισμού μας.
Hydration

Διατροφική αξία

Διατροφική αξία

“Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο τσάι», έχει πει η εκπρόσωπος της Αμερικάνικης Διαβητολογικής Εταιρείας Katherine Tallmadge, MA, RD, LD. Αν δεν προσθέσουμε γάλα ή/και ζάχαρη το τσάι δεν περιέχει καθόλου θερμίδες, ενώ με την προσθήκη ημιάπαχου γάλακτος προστίθενται περίπου 13 θερμίδες ανά κούπα, κάνοντας έτσι το τσάι την πιο υγιεινή επιλογή ανάμεσα σε άλλα αναψυκτικά και ροφήματα. Επίσης, το τσάι είναι γνωστή πηγή φθορίου, καλίου, μαγγανίου και βιταμίνης Β2.
Nutritional Value

Αντιοξειδωτικά

Αντιοξειδωτικά

Είναι ευρέως γνωστό ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι καλές πηγές αντιοξειδωτικών, αλλά πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι και το τσάι είναι πολύτιμη πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών μέσα στο σώμα. Η μεγαλύτερη ομάδα αντιοξειδωτικών του τσαγιού είναι τα φλαβονοειδή τα οποία πέπτονται, απορροφούνται και μεταβολίζονται από τον οργανισμό. Το πράσινο τσάι περιέχει πολλά από τα απλά φλαβονοειδή που ονομάζονται κατεχίνες, ενώ παράλληλα η οξείδωση που υπόκεινται τα φύλλα για τη δημιουργία του μαύρου τσαγιού μετατρέπει αυτά τα απλά φλαβονοειδή σε πιο πολύπλοκες ποικιλίες, που ονομάζονται θεαφλαβίνες κ.α. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά στο τσάι, και ειδικά στο πράσινο, μπορεί να επηρεάζουν την ανάπτυξη διαφόρων ειδών καρκίνων, όπως της ουροδόχου κύστης, του μαστού, των πνευμόνων, του στομάχου, του πάγκρεας κ.α.. Επίσης, προλαμβάνουν την απόφραξη των αρτηριών, βοηθούν στην καύση του λίπους, μειώνουν την πίεση του εγκεφάλου και περιορίζουν την εμφάνιση νευρολογικών διαταραχών όπως το Αλτσχάιμερ και η νόσος Πάρκινσον. Τέλος, μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού και βελτιώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης.
Antioxidants

Απώλεια Βάρους

Απώλεια Βάρους

Το τσάι, ιδιαίτερα το πράσινο, συνδέθηκε πρόσφατα με την απώλεια βάρους στους ενήλικες. Αυτή η σύνδεση προέκυψε με βάση ότι το τσάι θεωρείται ότι έχει θετική επίδραση στο μεταβολισμό και ως εκ τούτου αποδεικνύεται ευεργετικό για την απώλεια βάρους ως μέρος ενός προγράμματος απώλειας βάρους. Υπάρχει επίσης μια θεωρία ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να αυξήσει την αντοχή στην άσκηση βελτιώνοντας το μεταβολισμό του λίπους.
Weight Loss